Reklamera en produkt

VELFAC strävar efter att leverera felfria partier. Tyvärr kan det undantagsvis ändå uppkomma fabrikationsfel eller skador på partierna, på deras väg från fabrik till leveransadress.

ID-taggs.jpg

Skadade element får inte monteras innan en reklamation har skickats in och VELFAC har givit samtycke till att det skadade partiet kan monteras. Detta kan göras genom ett samtal eller e-post till vår serviceavdeling på tel. 08- 756 28 00 (tryck 2 för Service) / service@velfac.se, inklusive bilddokumentation - eller du kan fylla i formuläret nedan.

Ordernummer samt positionsnummer ses på det VELFAC ID-tagg som sitter på partiets träkarm. På fasta partier sitter det på överkarmen. På öppningsbara partier ses det i karmfalsen när man öppnar partiet.

 

 

Lämna in en reklamation/förfrågan

 

 

Reklamationsformulär som PDF


Ladda ner, skriv ut och fyll i för hand

Klicka här för att ladda ner reklamationsformuläret som PDF, om du vill skriva ut formuläret, fyll i det för hand och skicka det via e-post.

Ladda ner och fyll i på din dator
Klicka här för att ladda ner reklamationsformuläret som PDF, om du vill fylla i formuläret på din dator och skicka det via e-post.

Formulär och bilder skickas till service@velfac.se